Fy f-n vad skönt

2 enormt sköna poäng bar vi med oss från Västerås  igår. Skönt? Ja, gaaanska skönt. Kändes som att vi hade matchen rakt igenom. Trots att Västerås var på G i andra halvlek ryckte vi upp oss och vann. Härligt tjejer! Jag tror fysen är stark bidragande orsak till att vi kunde dra ifrån (bland annat). Tycker Västerås såg trötta ut ganska tidigt i matchen. Annars var det mycket fula efterslängar som domaren tyvärr inte såg. Men hur lätt är det att vara domare? Johanna lyckades de kasta runt i en volt (illa) och Emelie hade ett stort köttigt rivsår på halsen. Mm. Kanske dags för domarna att kolla alla spelares naglar innan matchstart?

Tycker AC och tvillingarna Westberg skötte sig riktigt bra på matchen :) Lollo hade en riktigt bra första halvlek i målet. Hur lätt är det att ta frilägen hela tiden? Nä, bra jobbat tjejer!!! Gryyymt *nöff*

Hur som helst tog vi ytterligare 2 poäng.
Sov otroligt bra i natt. Känner mig oförskämt pigg efter 6 1/2h sömn. Gäsp.

Nu blickar vi framåt. Ny viktig match på Söndag mot Spårvägen i Eriksdalshallen. Då är det visst damhandbollensdag. Be there.




Skuru i mitt ♥ ;)

Ikväll är det träningen igen :) Förhoppningsvis får vi värma upp med en lek efter vinsten :) Eller? Direkt efter handbollen blir det korta intervaller på löparbanan. Fullt ös medvetslös. Det är dessa intervaller som gör avv vi orkar kämpa och springa hela matcherna. :) Yeahh!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet innte om du kommer ihåg att jag har tittat in på din blogg förut, men kom att tänka på den när jag spelade match i torsdags :P Tränar ni i Nacka bollhall? I så fall, var det match efter er träning i torsdags? Då var jag där och spelade i alla fall :)

2009-10-25 @ 23:42:21
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0