Day after...

Morgon - morgon!
Så var det en ny dag och nya tag. Vardagen rullar trots allt på, även om det känns konstigt.

Idag har vi höstlunch här på jobbet. Ska bli trevligt. Mycket ska fixas med dock. Hela dagen kommer rulla på. Sedan är det träning på kvällen. Handboll 90 min + korta intervaller. Jag känner att det börjar bli riktigt jobbigt att springa ute nu när kylan kommer. Man känner av sugrörseffekten när luftstrupen krampar av kyla. Gäh. Har som tur var lyckats leta fram en mössa som jag kan ha att springa i.

Gårdagskvällen var annars bra. Var hemma hos mamma och pappa på kvällen. Tittade på Sveriges match mot Albanien. Vinst utan någon som helst betydelse. Blä. Hur blir sommarens VM när Sverige inte är med? Ska man byta nation (?) Heja Frankrike, heja Portugal? What ever.


Nu längtar jag något fruktansvärt efter sommaren ♥

Grönt gräs, värme och sol.

Utlandsresa snart kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0