Zombie

Gårdagens match var katastrof.Vi har kan betydligt bättre och kan bara konstatera att sävehof var mycket bättre än oss igår.Vi plocka fram det vi kan en sådan här match.Försvarsspelet fanns inte på kartan,och redan där handlar mycket om inställning och vilja.Nä det känns tungt,riktigt tungt.Nu är det inte match förrän nästa lördag och jag hoppas verkligen vi får spela mycket match på träning.Idag är jag arg och tvär.Tur att det finns annat än handboll ibland.

Inte nog med att vi var hemma sent vid T-centralen (00.00), somnade inte förrän klockan var 00.50 och sedan ringde klockan igen 5.40 (tog lite sovmorgon). Mindre än 5h sömn - jipi. Ska man skratta eller gråta? På detta tillkommer dessutom ett handbollspass och ett gympass idag. Böl. Jag hoppas bara jag kan bli av med min förkylning nu. Envis j*vel. Suck.

Go Natt


Kommentarer
Postat av: Per

Hej Emma!



Var tråkigt att se att ni torskade igår. Bara bita ihop och komma igen! Ta det lugnt med förkylningen, kan inte vara så jättebra att spela match och träna så hårt som du gör, när du är sjuk.



Krya på dig/Per

2009-11-05 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0