Veckan förändras

Planerna stökas om och veckan byggs på med mer och mer händelser:

Måndag: Jobb + laserdome och middag med laget inne i stan

Tisdag: Jobb + shopping i stan med syster

Onsdag: Jobb + Bio (ska se filmen 2012)

Torsdag: Jobb + alternativt pass (vilket?) + middag med vänner

Fredag: Jobb + Tjejmiddag hos AC

Lördag:   Fram med julstakar samt fixa alla julblommor + städa
Improvisationsteater på em

Söndag: Adventsfika hos päronen
Innebandy på em

Jag kan nog konstatera att den här dagen kommer bli den lugnaste.

Sedan avslutar jag med en favoritbild på världens sötaste hund.


Sharpein med dess orginella mule. Nästan som en vätskefylld påse ovanför nosen. Jag älskar den.


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh vilken underbar bild!!! Å jag säger som så - hur HINNER DU?! Wilken späckad vecka, du har energi som få!!! :-9 Kram

2009-11-24 @ 08:16:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0