Tyst som en mus

Jaha, så sitter man hemma en måndag när man egentligen skulle vara på jobbet :/ Kände av förkylningen i helgen, men visste inte att det skulle slå mot stämbanden. Jag kan inte forma ett ord. Nästan komiskt. Jag kan bara viska (vilket man absolut inte ska göra) och snorig är jag också. Hur kul är det att snora Edvinssenap :/ hehe.

Sov till 10.30 vilket nog säger att min kropp är rätt trött.Suck. Det värsta är att vi har match på onsdag, men jag ska tappe 17 bli frisk till dess. Jag ska sova, slappa och kurera mig ordentligt här hemma.

AC, liksom jag är Buzzadormedlem. Det inebär att du titt som tätt får hem olika produkter i brevlådan. Du får testa dessa prosukter samt föra information om prosukterna vidare till vänner och bekanta.
AC fick senast testa produkten Visibly clear.



Jätte trevlig prosukt. Används dagligen som asniktstvätt eller mer sällan som ansiktsmask. Har små korn som masserar ansiktet och tar bort orenheter på djupet. Efter att man tvättat sig känns det fräscht och det huden känns mjuk och len. Rekommenderar verkligen denna produkten.

Köp den. Finns både på Apoteket och Åhléns.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoho! Jag är frisk som en nötkärna! Alla på avdelningen är dunderförkylda - utom vi som inte tog svin-sprutan! =D

2009-11-02 @ 19:52:31
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0