Stadens stank och stör

Eftermiddagen tickar på. Den här dagen har verkligen gått fort. Direkt efter jobbet ska jag bege mig till Humlegårdsgatan för att kika i lite inredningsbutiker. Gåvan och Hans Mikael är några av favoriterna. Jag är med 100% säker på att alla butiker har fått igång julskyltning så kanske att jag hittar något av intresse?

Vid 17.30 tänker jag pysa vidare för en riktigt trevlig kväll i filmens tecken.
Eller vad säger ni om filmen "Änglar och demoner"?



Måste dessutom uppdatera er om två filmer jag såg på tåget ner till Eslöv.
"The unborn" och "Johan Falk - operation näktergal"
"The unborn" är en skräckis och "Johan Falk - operation näktergal" en thriller/deckare.
Skräckisen får nog det högsta betyget om jag ska välja. På något sätt har jag lite svårt att se Jakob Eklund som polis. För mig är han pappan i kastrullresan. Haha.

Skulle hur som helst rekommendera filmen "The unborn".

Snart är det tisdagsmyyyyyyyyyyyyys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0