Snart slutar jag

Dagen rullar mot sitt slut. Ska bli skönt med helg. Har varit trött i inledningen av veckan, men tycker jag ändå känner mig piggare idag. Imorgon väntar en viktig match mot Kärra och i kväll kommer det bli väldigt lugnt. TV, mat och soffa = uppladdning. 20.00 är det IDOL på TV.

Har redan börjat spåna på julklappar. Känner att jag vill vara ute i god så att man slipper julstressen.

Har redan kommit på en ypperlig julklapp som både mamma,pappa och mormor kommer ha bra användning av. Perfekt. Kan inte säga vad med tanke på att de kan läsa, men jag är mycket nöjd med den julklappsidén.

Apropå bloggar. Vi är några i laget som bloggar. Så varför inte lite trevlig fredagsläsning i Skurus tecken?



Anna-Carins blogg
Emma Henrysons blogg
Emelie och Nattis blogg (för NackaVärmdöPosten)'

Trevlig läsning!

Nu tar jag helg om 20 minuter, men innan det ska jag ta en klunk kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0