Skoköp och träning

Jag har traskat omkring i trasiga sneakers hela hösten, men idag köpte jag äntligen ett par höststövlar. Äntligen. Är sådär petig med skor och tycker sällan att jag passar i några, men köpte faktiskt ett par idag när jag,AC,mamma och mormor var i Lidingö Centrum. Kors i taket.

Vid 15 åkte jag och AC till Lidingövallen för att köra ett av helgens pass. De har nämligen löparbana på Lidingövallen. Långa intervaller - jo tack. Hyperventilering. Host, Stön, Förbaskat. Men otroligt skönt efteråt.

Nu är det dags att åka hem och duscha. Ikväll (kl 18) väntar lagfest i Sickla, Nacka. Diselverkstaden. Där blir det middag och lekar med hela 29 peroner. Trevligt.

Bilder kommer förhopningsvis dyka upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0