Sjuk dag 2

Jag är hemma idag med. Det är lite bättre och jag har faktist en röst att använda även om jag låter som en man. Haha. Kände att jag behövde dessa två dagar. Dessutom skulle jag nog inte vara så poppis om jag kom till jobbet och smittade de gamle. Svininfluensan har ju verkligen gjort att det blir i princip kaos när man kommer och snyter eller hostar sig. Atjo!


Emmas bästa vän - datorn :)

Gårdagskvällen spenderades i soffan. Kände mig som en riktig soffpotatis - suck! Det blev film för hela slanten. Har ni sett filmen "Pojken i randig pyjamas"? Den var faktiskt riktigt bra. Sorglig men väldigt bra. Tycker absolut att den väcker endel tankar.





Jag skulle ge filmen en 3+ av 5 möjliga.

Passa på att se den, jag rekommenderar den.

...


Kommentarer
Postat av: fredrik

Hej Emma kul att du är på Bättringsvägen ! hoppas att du är ok tills i morrn ! vi är ett gäng som kommer o kollar i partillebohallen i morgon-kväll mvh Fredrik

2009-11-03 @ 11:26:24
Postat av: Caroline Malmqvist

Grymt snygg soffa o kuddar :-)



Skönt att rösten är på g tillbaka :-)



Kram

2009-11-04 @ 09:33:02
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0