Min vecka

Ledig vecka. Det vill säga ledig vecka från  t r ä n i n g  (bara 2 alternativa pass denna veckan). Min vecka ser ut som nedan. Ganska så fullmatad redan.

Måndag: Jobb + laserdome och middag med laget inne i stan

Tisdag: Jobb + middag med syster

Onsdag: Jobb + Bio (ska se filmen 2012)

Torsdag: Jobb + alternativt pass (vilket?)

Fredag: Tjemiddag hos AC

Lördag: Improvisationsteater på em

Söndag: Adventsfika hos päronen

Ser fram emot den här veckan, absolut. Känns bra att få tänka bort handbollen lite. Det är vid sådan här vecka som man kommer på sig med att missa ganska mycket av andra aktiviteter. Men jag är övertygad om att jag kommer längta efter handbollen när veckan lider mot sitt slut. :)


Kommentarer
Postat av: mia

ja, man blir riktigt deppig av dem. ;/ tur att man har lyckliga stunder på andra fronter. annars vet man inte hur man skulle göra liksom. Japp, vi har träningsledig. hur har ni? :) kram

2009-11-23 @ 15:30:08
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sötast i världen!



Åh vilket späckat schema du har. Tänk om man orkade med det :P Vill oxå :)

2009-11-23 @ 17:22:30
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0