Läslus

Jag ska väl lämna den här dumburken snart innan ögonen blir till TV-rutor :) Tvättmaskinen går som sjutton och jag har faktiskt orkat stryka lite tvätt vilket iallafall jag tycker är ett gott tecken. Skulle behöva sätta upp dörrarna till bokhyllan som jag köpte på IKEA i helgen. Men tror inte jag orkar göra det nu. Har en känsla av att jag inte kommer avsluta det då och då känns det ganska onödigt. Det kommer sluta med att det bara blir en dörr som är upp och att alla kartonger ligger hullerombuller i vardagsrummet.


Kanske ska ta mig an denna boken? Ha faktiskt längtat efter att börja läsa den.

Problemet är att jag verkligen vill känna att jag har tid att sträckläsa den. Den tiden tror jag dock inte finns.

Nä, med Milow spelandes i bakgrunden ska jag försöka göra lite nytta. Iallafall lite.


Kommentarer
Postat av: L

C köpte boken till mig igår :)

2009-11-03 @ 12:53:39
Postat av: Emelie

Skönt o sträckläsa böcker :)

Man får försöka finna tid, njuta lite.

Krya på dig!

2009-11-03 @ 16:25:00
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0