Klockan 15.00 i P4

Vet ni vad det är för dag idag?
Fredag?
Gustav Adolfsdagen?

Jorå, det stämmer. Men visste ni att det var kladdkakansdag i dag? Jag hade inte den blekaste. Det finns snart dagar till allting. Semlansdag/barnensdag/kvinnansdag/kanelbullensdag...

 

Idag ska ni lyssna på Radio P4 klockan 15.00 för då kommer Emelie och Johanna Westberg i vårat lag att delta i radio - programmet Chillaming. De ska nämligen vara gäster hos "den arge snickaren" och delta i en baktävling där. Vem bakar den godaste kladdkakan? Jag tror stenhårt på Emelie och Johanna. Alla tvllingar bakar som gudinnor...det är sant! Håller tummarna hur som helst. 


Skurus bakmästarinnor?

Jag kommer inte kunna lyssna på radioprogrammet men kommer nog leta reda på det via nätet och lyssna i efterhand.Kul som bara den. Hahaha! Emelie har redan lovat att det blir kladdis till hela laget om de vinner tävlingen. Sånt gillar vi skarpt :)

 


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Du tog samma bild som jag på bloggen o kladdkakan...hermis )= haha

2009-11-06 @ 14:49:40
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0