Klapp på axeln

Nu sitter jag och åker kommunalt.Det är bra att ha gratis internet i mobilen.Man kan verkligen fördriva tiden.Dagens träning är iallafall klar.Vid 17.30 körde jag och systrarna Wallter långa intervaller på löparbanan.Fy vad man mår pyton när man kör dem.Man är grymt nöjd när de är över.Tror man tränar sig psykiskt också.Man måste verkligen tänka positivt när man springer runt runt runt och alla som står vid sidan av undrar hur man är funtad :-)haha.

Handbollsträningen gick också bra.Har fullt fokus på en ny fint.Men måste nog göra den 300 gånger till innan den fungerar ok.Nu är jag totalt slutkörd i vaderna och skulle behöva benmassage.hehe.Ac och jag har iallafall bestämt att vi ska ge oss själva en massagebehandling den veckan vi är lediga från handbollen..Ska bli helt underbart.Längtar.Nä ska byta tåg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0