Fredag

...som jag har längtat...

Min kropp behöver VILA!

Idag är det träningsledigt och jag ska försöka njuta som bara den. Först ska jag dock klara av 8h´s arbetsdag. Men har dagen bara börjat rullar det på ganska bra. Tyvärr är ju inte Maria här idag. Hon är på utbildning hela dagen - trist. Men jag får leka själv ;) För övrigt har förkylningen inte velat släppa än. Värst är det på morgonen. Då är det som att kroppenrensat hela natten och bara vill få ur sig allt. Gah.

För övrigt ser jag fram emot den här helgen. Har gått in med inställningen att det ska bli en lugn helg där ja ska försöka återhämta mig efter förkylning och lite timmars sömn i veckan...men i ärlighetens namn vet jag inte hur mycket det kommer bli av den varan, lugn alltså. :/

Fredag:
Hemmakväll med idol? Slöa i soffan. ---> Sånt gillar vi.

Lördag: Löpträning fm (långa intervaller på Nacka IP)
Lagfest i Sickla med middag

Söndag: Styrketräning fm
Matmässa på em

Full rulle - rulle...


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vila?! Näe, som du skriver är det full rulle, så se till att nuta i soffan framför idol ordentligt, du å kroppen behöver nog det! Trevlig helg!

2009-11-06 @ 10:22:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vila?! Näe, som du skriver är det full rulle, så se till att nuta i soffan framför idol ordentligt, du å kroppen behöver nog det! Trevlig helg!

2009-11-06 @ 10:22:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är jobbigt o bestämma sig ja, man har ju hört negativa saker om vaccinationen, min läkare tyckte dock att jag verkligen skulle ta den, vilket blev avgörande.

Är man mycket bland sjuka människor eller människor över huvudtaget kanske det är något man bör fundera på?

Jag mår bra av sprutan iallafall :P förutom jävligt ont i armen så blev det inga av de många symptom man hört talas om. Var lite orolig över det.



Vila ordentligt nu idag :) och krya på dig, man ska inte jaga upp sig när man e sjuk, då håller det bara i sig längre.

Kram!

2009-11-06 @ 11:51:42
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: AC

Ska jag boka massage den lediga veckan? vart ska vi gå då? vilken dag?

2009-11-06 @ 12:01:47
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0