Blicken framåt och lite högt

Besvikelsen ligger fortfarande som en dimma framför mig. Suck. Inte gör vädret att man mår bättre heller. Alldeles nyss flög stora snöflingor utanför fönsterrutan. Vinter - kallt - kyligt.

På ett sätt skulle jag vilja vara en person som kunde släppa förluster relativt snabbt. Samtidigt känns det "bra" att förlusterna svider länge eftersom den hemska känslan gör att man gör allt för att vinna. Jag hoppas dock att det kommer kännas bra efter kvällens träning. Känslan tynger verkligen. 



Jag måste bli mer positiv idag. *tänker* Kanske ska fnula på lite positiva saker då:

- Det är redan torsdag idag. En arbetsdag till sedan väntar helgen
- Ikväll är det handbollsträning och jag ska ge allt trots extrem trötthet
- Förhoppningsvis får jag träffa dem jag älskar idag ♥
- Det är inte minusgrader iallafall
- Än finns några löv kvar på träden
- Jag trivs enormt bra på min arbetsplats, både med kollegor och boenden 

Tänk positivt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0