Almanacka 2010

Snart är det dags att beställa en ny almanacka för år 2010. Tänk vad snabbt tiden går.

Jag har tidigare designat min almanacka på PersonligAlmanacka och jag har verkligen varit nöjd med den. Den har bra storlek, man kan designa den själv både invändigt och utvändigt och jag gillar att det är spiralrygg.
Priset på 275:- är helt ok. Att det finns anteckningssidor längst bak är jätte bra :)



Kommande 2010 tänker jag dock testa en annan almanacka. Även den här gången kommer jag designa almanacka själv, nämligen på hemsidan TryckDig. Fördelen med den här hemsidan är att man faktiskt kan sätta in personliga fotografier som framsida samt som sidor i början av almanackan. Då blir den verkligen personlig, enligt mig. Priset ökar dock över 300:- men med tanke på hur mycket man använder den kan det faktiskt vara värt det. Även denna almanacka har spiralrygg och gummisnodd. me like. Dessutom finns det både anteckningssidor OCH kontaktsidor i slutet av almanackan.


Jag ska designa och beställa almanackan när jag är hemma så att jag kan använda de bästa bilderna jag har. Det kommer bli bilder på Gonzo, Ebba och lite handbollsbilder. :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg almanacka, har också kikat på denna. Tar lite tid och knåpa ihop en egen bara... så det blir väl en vanlig tråkig "Filofax" igen ;)



Ha det gott!

Helena

2009-11-12 @ 22:33:31
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0