4 1/2 h orolig sömn

Var inte så kaxig när jag vaknade av klockan i morse. Fy f-n. Känner mig som en zombie. 4 1/2h sömn är inget att skryta med. Sitter på jobbet nu och drar mig verkligen för att starta dagen. Ögonen svider och huvudet känns bara som jag-vet.inte-vad. Egentligen hade jag behövt krypa ner  i sängen och bara sova.

Det enda som verkligen håller mig uppe idag är kvällen.

Klockan 18.00 ska i princip hela laget spela Laserdome samt äta middag tillsammans inne i stan. Tror det stärker. Förlusten igår var inte rolig. Känns som att vi slarvar bort en seger. 27-27 och känslan är att det är vår match. Men sport är som det är. Allt kan hända. Tur är väl det på sätt och vis. Kanske därför man gillar det så mycket?

Ikväll ska vi spela Laserdome på Markvardsgatan. Ett helt nytt ställe för mig, då jag senast spelade på Surbrummsgatan. Här ska det tydligen vara två plan vilket låter lite roligare. Vi har dessutom delat upp lagen och ryktet säger att det kommer bli ett grymt Emma-lag ;)
Bilder kommer ikväll.



Nu ska jag gå in i min bubbla och försöka göra något bra av den här dagen.
Suck suck suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0