Trrrrevligt + (Ben&Jerry)

Kvällen igår blev väldigt trevlig. Vi träffades hos AC och gjorde superdupergoda hamburgare. Efter löpningen tog nämligen jag och AC oss från mig till henne - mha hennes cykel Hjördis. Relativt platt däck när vi skjutsade, men vi kom fram till slut :) Den bästa efterrätten (?) Ben & Jerry. Det blev:



Ja ni förstår att kvällen slutade i matkoma *ahha*

Vi hade även lite teprovning eftersom AC fått hem flera sorter av KOBB´s te. Hon är (liksom mig) Buzzadormedlem och titt som tätt får man lite roliga smakprov. Vi smakade champagnete och lingonte. Helt ok, men ingen världsnyhet kanske.

Idag ska jag jobba, hålla tummarna för AC´s laseroperation, träna på gymmet och titta på TV. That´s my day :) haha!

Idag är det blåst ute. Höll nästan på att blåsa bort imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0