Tidigt

Jaha, så var man på kontoret kl 6.45 och uppe med tuppen kl 5.15. Herregud. Men det är bara att vänja sig eftersom det är så mina mornar kommer att se ut framöver. Jag är glad så länge det är ljust ute. Tack. I morse kändes det riktigt tungt att kliva upp. Suck. Vet inte varför, men känslan var där. Hoppas det går över.

Ikväll ska jag och AC ut och springa. Vi ska springa långt och ligga på en väldigt låg puls. Efter laseroperationen får man inte komma upp hög puls på två veckor, därför blir det lugnt.

Jag längtar redan till helgen. Då händer det grejer.

Fredag: KASAM har match. Heja heja!
Lördag: Gröna Lund på kvällen (om vädret tillåter)
Söndag: Hjälpa min fd. tränare att flytta.

Snälla, kan det inte bara bli helg..........

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

det e bra o ligga lågt i puls för att träna mitikondrierna,...=)

2009-05-25 @ 07:42:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0