Tar tillbaka allt

Godmorgon, en tung morgon för mig. Trött som bara den, vilket jag helt och hållet får skylla mig själv för. Sömn 22.30-5.10 är för lite. Iallafall för mig. Zzzz...Men jag ska överleva den här dagen med. Fredag underlättar ju en aning.

Ser fram emot att heja fram FC KASAM ikväll. Matchen börjar inte förrän 20.00 ute i Vällingby, men då hinner jag hem efter jobbet vilket känns skönt. Ska no ge mig  ut på ett långdistanspass också. Har satt nästa vecka som en start för "fysen". Eftersom jag gjort laeroperation på båda ögonen får man egentligen inte träna på 2 veckor (det har gått en vecka och tre dagar idag) men med låg puls under löpningen har jag fått godkänt.
 

(Bild från sommarens 5-kamp på Liseberg)

På lördag smäller det. Dags att ladda inför 5-kampen på Gröna Lund.
Vem tror ni tar hem segern i år?
Jag måste naturligtvis hålla på mig själv :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Får hålla på dig med då ;P fem-kamp låter riktigt skoj!

och Tack =) känns riktigt skönt att ha tagit studenten trots att man inte är riktigt klar än, var en riktig upplevelse!

Vad gick du för utbildning efter gymnasiet då? Det är nog lättast att plugga vidare direkt eftersom man fortfarande har pluggvanan kvar.

kram!

2009-05-29 @ 12:03:13
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0