Spagetthi - bolognese (?)

Jag var faktiskt väldigt effektiv idag efter jobbet. Jag for nämligen raka spåret till gymmet. Blev väldigt mycket ben och eftersom jag körde ensam blir det mycket mer effektivt med tiden då man vilar mindre. Avslutade med att cykla som en tok så svetten rann :) Skönt! Kändes som att jag gick hem med krokiga ben - helt slut.

Idag har jag åter igen gjort en god gärning för djuren. Jag skänker ju pengar varje månad till Orangutanger i Borneo samt till Djurens Rätt. När jag läste om hur hemskt de danska grisarna behandlas blev jag bara så fruktansvärt arg. Jag tycker det är så bra att det finns en organisation som stödjer djuren. Gick in och skänkte 100kr till dem i morse. Inte så mycket pengar, men många bäckar små. Jag försöker iallafall. Gå in på Djurens Rätt och ge din gåva.


Det skär i ♥ att veta hur de behandlas....

Nu tittar jag på polisprogrammet Cops. Reality TV. Spänning. Repris.


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad kul att jag inspirerar - det gör du med, ska också skänka en slant å aldrig mer köpa griskött från danmark... Kram!

2009-05-27 @ 21:20:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: AC

Vadå rubriken spagetti bolognese??

2009-05-28 @ 09:17:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0