Ny vecka (pust)

Veckan har börjat. Känns faktiskt ganska tungt. Egentligen borde det inte göra det med tanke på att jag är ledig på fredag. Men så är det. Bara att försöka tänka positivt.

Idag är den linsfria-dagen nummero 2. 5 dagar ska man vara linsfri innan man gör undersökningen inför kommande laseroperation. Jag är nervös. Tänk om jag inte får operera ögonen. Tänk om jag måste operera in en lins i ögat. Då måste man vänta 4-6 veckor på att speciallinsen ska levereras. Orkar inte det. Jag vill operera mig direkt. Just nu "hatar" jag mina ögon. Det kommer vara värt varenda öre.

Det är alltså på fredag förmiddag jag ska till Skeppargatan för att se ifall jag kan operera ögonen.



Idag händer nog inget speciellt. Har iallafall inte planerat något.

Vi får helt enkelt se.

Nu jobba...*tungt*

Kommentarer
Postat av: http://se.gosupermodel.com/profiles/

http://se.gosupermodel.com/profiles/

2009-05-12 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0