Nästa säsong

Känns lite konstigt att skriva om nästa säsong - det känns så avlägset eftersom flera månaders fysträning ska genomlidas innan man kan se ljuset i tunneln. Men jag ser verkligen fram emot säsongen. Det är den man har i tankarna när man sliter i gym och på löpbanan. Man svettas och svär och har säsongen i tankarna.

Inför kommande säsong är det två personer som slutar. Mia Lundberg byter till Spårvägen och Ellinore Karlsson slutar med handboll. Det känns självklart jätte trist eftersom båda två har gett laget otroligt mycket. Men så är det.

Hittills har vi bara fått ett nyförvärv i en målvakt. Louise Eriksson blir en av våra malvakter vilket känns jätte kul! Hon är en jätte trevlig tjej och en väldigt duktig målvakt med vinnarskalle. Jag har spelat med Lolla i Skånela, och därför känns det extra kul att få spela tillsammans igen.



NVP kan ni läsa om vad som står inför nästa säsong.




Jag vill spela handboll.........

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Hej! Kul att du ville delta i tävlingen om bröd från Polarbröd på min blogg! Jag kommer att utse en vinnare på onsdag :)



Ha en toppen söndag! :)

2009-05-17 @ 08:44:50
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: mia

ja, de kommer kännas konstigt att inte få passningar från dig längre. :/ Men vi får se till att stockholmslagen nu verkligen etablerar sig nästa år i slutspelet. hehe

2009-05-17 @ 09:03:09
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: C

Tack för stöd idag Emma. Nästa match har vi på torsdag. Vi lär har ett band då till matchen...=)

2009-05-17 @ 13:24:08
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D Hoppas du haft en bra helg. själv va jag ute igår, ska skriva om dte strax. kram

2009-05-17 @ 15:07:58
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0