Middle day

Mitt i veckan - onsdag. Skönt. Är ledig fredag pga. synundersökning, så den här veckan kommer nog kännas ganska behaglig. Imorgon ska jag och ett par arbetskamrater på pralinkurs i Upplands Väsby. 19-20.30 ska vi göra praliner så det står härliga till. Man får dessutom ta med sig 12 praliner i en vacker presentask. Blir dem riktigt goda funderar jag på att ge mormor och morfar dessa ♥

Idag ska jag jobba som en gnu, sedan hem och köra ett intervallpass med syster yster. Idag är det de "sköna" intervallerna. 4min intervaller 4 set, nedjogg 10min, 2 min intervaller 4 set. Egentligen är det bara 2 min intervallerna som är sköna. 4 min intervallerna dör man av. Men bara att vänja sig - i sommar blir det 4 min intervaller så det skriker om det.
Annars är jag lite besviken på era svar angående Plutten.
Jag behöver verkligen lite åsikter.

Idag lät jag Plutten vara fri i lägenheten. Han får alltså flyga helt fritt men har tillgång till buren där han kan äta och dricka. Jag hade inte hjärta att låta honom vara inlåst. Buren vi har är faktiskt inte tillräckligt stor.



Kommentarer
Postat av: Karin

Japp den är gjord utifrån en hand med nagelförlängning gjord av mig... Fast det är inte jag som illustrerat....kram

2009-05-13 @ 09:45:06
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0