Kvällen

Nu har jag och Ac varit ute på långlunk. Det nya ordet för långdistanslöpning. Betydligt svalare idag ska tilläggas. Skönt var det iallafall. Vi hade tur med vädret. Sista 5 min började det nämligen regna.Ska spendera kvällen med C och L. Såå trevligt. Hade planerat grillning hos AC men med tanke på vädret blidde det inte så. Istället ska vi göra hamburgare hos AC och smaska ben & jerry. Slurp. Det kommer garanterat bli en bra kväll med tanke på sällskapet :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, varm dusch tack!



Jag älskar Ben & Jerry.
Vilken smak ska vi välja till kvällen???

Kommentarer
Postat av: mia

jag röstar på cookie dough:D

2009-05-26 @ 18:53:40
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0