Härlig dag - jiha!

Runt 10 bar det iväg till Lidingö Centrum. Vädret är bara för underbart idag. Det blev ett besök på Lidingö konditori och inhandling av fyra bakelser. Sedan vidare till min älskade mormor och min älskade morfar ♥ Innan fikat hann jag ta ett långt löppass i skogen. Det var jätte skönt att springa i skogen med tanke på all skugga. Hade jag sprungit i solen hade jag nog svettats bort. Har även hunnit med att få lite sol på näsan. Skönt.


Princessbakelse - gott som attan.

Syrenerna blommor som vackrast nu. Och doften är inte sämre ska sägas.



Nu ska vi äta lite lunch. Jordgubbar ska också intas.
Det märks att det snart är sommar - eller att det är sommar menar jag :)

Kommentarer
Postat av: ulrika

Tack:) Roligt att höra. Men nu blir det nog inte såå mycket tid för smycken. Jag har en blöt och illaluktande kall källare som väntar på omvårdnad. Här har häggen precis slagit ut, så vi är långt efter å andra sidan är det njutbara kvar(men tar slut snabbare) :/

2009-05-31 @ 02:38:58
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0