Handbollsfest

Vilken stämning det var i Globen igår. 15.00 träffades vi för att få biljetter till matcherna. Nadia och Ac hämtade ut sina VIP-biljetter. Eftersom matchen inte började förrän 16.15 gick Nadia, AC, jag och Mia iväg till en hamburgerstuga och intog lite mat. Mätta och belåtna efteråt ska tilläggas :)

Det var över 10 000 människor som såg damernas final och hela 14 000 människor som såg herrarnas final. Det var skillnad på stämning mellan matcherna eftersom  Guif och Alingsås hade hejarklackar på kortsidorna.



Vi lyckades hamna i övre delen av Guif-klacken =) haha! Men som tur var satt vi inte där de värsta gormade.

Lyckades tippa rätt i en av matcherna. Den lättaste. Tycker ändå det var kul att  Alingsås gick och vann, samtidigt som ett domslut gjorde att de fick lite fördel i slutet. 
 
Mellan dam och herrmatchen gick jag, Bodil och Elof iväg för  att få något i magen. Till slut blev det ICA som blev inköpsställe. Vi köpte baguett, italiensk salami, mjuk ost och basilika och satte oss i en liten park. Väldigt gott måste jag säga.

Har varit en riktig handbollsfest. Jag hade mycket hellre stått på planen, än suttit på läktaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0