Grytbitar

Direkt efter jobbet begav jag mig hemåt med matkassen full. Bjöd syster yster på middag. Men innan det var dags för mat körde AC och jag ett intervallpass. 60s jobba och 20s vila 22 set. Det kändes faktiskt riktigt bra idag. Vädret var superbt :) Svalt vilket är perfekt när man kör jobbiga intervaller. AC och jag kör intervallerna på en skogsrunda med plan terräng. Jätte bra eftersom man annars kan få akut mjölksyra ifall man löper i mycket terräng.

Vad blev det för middag då? Jag stekte ihop korv och grytbitar samt tilsatte vattenskastanjer och vattengroddar. Det fick sedan koka upp med matlagningsgrädde och sedan kryddade jag. Mums! Till detta serverades nudlar. 3 av 5 stjärnor.

Lite Plutten - info:
När jag tvättade händerna idag kom Plutten flygande och satte sig på handen. Han visade att han ville bada. Så jag lät vattnet rinna och kupade händerna. Han satte sig i handen och började skvätta. Hihi. Är han rar eller inte?


Med överallt. Ursäkta den usla bilden :)

Nä...dags att kika lite TV =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Undra om undulater räknas in i papegojsläktet? De bör de väl nästan göra. Söt är han som rackarn, och han verkar bli tamare och tamare, eller?

2009-05-11 @ 23:17:29
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Nej men gud vad gullig att han badar i handen :D

2009-05-13 @ 09:27:35
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0