Förberedelser

Hemma från jobbet nu och jag förbereder mig för kvällens träning. Löpning och gym. Det gäller att få allt att klaffa eftersom vi ska springa på ett ställe och gymma på ett annat. Det blir busstur mellan de båda ställena. Att springa hemifrån till gymmet var inte aktuellt med tanke på alla backar dit. Inge bra eftersom vi ska springa intervaller.

Ikväll ska jag sova hos mamma och pappa eftersom jag ska åka med Ebba till mormor och morfar imorgon. Har inte ens orkat ta reda på när jag måste åka. Men jag måste kolla upp det mordentligt ikväll. Ska vara på jobbet kl 7.30. I vanliga fall går jag upp 5.30 pch åker till jobbet 6.30. Imorgon bittit ska jag hinna åka en bussresa på 15min till mormor och morfar - gå med Ebba - och sedan hinna klaffa en buss som går till Ropsten. Ahh. Tidig morgon kan jag hur som helst räkna med. :) Men det kommer gå bra.


Ebbas mule - man vill ju bara pussa den :) hihi.

Tog en banan på vägen hem, men tror inte det blir mer innan träningen. Då kommer garanterat håll infinna sig.

Får helt enkelt träna som ett as och sedan mumsa mat hos mamma och pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så söt Ebba är :)

2009-05-07 @ 15:07:59
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0