De luxe

Nyduschad och klar efter ett långdistanspass. Var riktigt skönt att ge sig iväg idag. Vädret började precis lätta när jag och Ac begav oss och sedan blev det bara soligare och soligare. Nu sitter jag alltså här och har precis satt i mig lite smoothi. Gjorde en "de luxe" idag :)

 

Smoothin innehöll vaniljyoughurt, frysta jordgubbar, lite vaniljsocker och belgisk choklad. Ja, det var chokladen som deluxade till det hela. Den blev faktiskt oförskämt god. Mums.

Ska göra mig iordning ytterligare. Sedan ska jag och syster ta och träffa C och L. Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på ännu, men det brukar lösa sig. Trevligt sällskap räcker egentligen ;)

(Denna veckan är det jag som har vårdnaden om Plutten och eftersom Ac ska på landslagsläger nästa vecka blir det jag som har honom 2 veckor. Ska bli bra)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låg i soffan och läste när Ola om in och slog på Tv:n för att se handbollen. Nästa gång vill vi se er på Tv;)Att det ligger så mycket träning bakom kunde jag aldrig drömma om. By the Way, gud vad jag är avundsjuk på eran försommar. Här gråter änglarna i kapp, fördelen kan väl vara att kälen går snabbare ur backen för de som vill plantera eller dränera hus. SUCK. Ha en trevlig vecka med Plutten:)

2009-05-10 @ 15:41:16
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0