Zzzz....

Jag är dödstrött. Jag har svårt att beskriva med ord hur trött jag är. Zzz.... fattar inte varför.  Suck. Vet inte om det beror på förkylningen, antagligen. Ska verkligen ta och lägga mig tidigt ikväll. Dessutom får jag faktiskt sovmorgon imorgon eftersom planeringsdagen med jobbet inte börjar förrän 8.30 imorgon. Perfekt.

Idag kom dessutom planeringen för slutspelslägret i helgen. Det kommer bli en bra helg. Det känner jag på mig! Vi kommer träna och ha konferens (det stod så hihi). Antagligen åker vi iväg redan på lördag eftersom första kvartsfinalen är på söndag. Kommer bli så skönt att sätta sig på en buss och bara slappa. I vanliga fall måste man alltid tänka på att inte bli seg, men eftersom matchen är först på söndag kan man bara sega och titta på film :) *skönt*

Nu ska jag "jobba" lite till innan det är dags att bege sig till kvällens träning...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tittar in o säger hej o önskar dej en trevlig vecka med jobb o handboll...Kram Sussie

2009-03-23 @ 18:20:33
URL: http://mittvitastaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0