Utmanad

Jag blev utmanad av Alexandra
- Svara på frågorna
- Välj ut 4 st att utmana
- Skriv till dom att de är utmanade
- Skriv även till den som utmanat dej att du gjort utmaningen..


Vilken mat äter du ofta?
Taco

När du är på kalas ,är du den personen som sitter still.eller hjälper du till att duka av?
Jag är nog den som dukar av :)

Var sitter du helst när du bloggar?
Eftersom jag har en bärbar dator gillar jag att sitta i min soffa och blogga. Jag brukar titta på TV samtidigt.

Köper du ofta trisslotter?
Jag köper aldrig trisslotter. Har aldrig vunnit någon större vinst, så jag tycker det är onödigt eftersom jag bara blir fattig av det. Men vet vet, plötsligt händer det *ler*

Vilken stad eller land har vart din bästa semester?
Sverige. Ingen svensk sommar utan Sverige. *hehe* Öland och Vätö - my favourite places ♥

Vilken TV kanal tittar du mest på?
Oj svår fråga. Jag tittar nog ganska blandat men tycker att TV4 är trevlig.

Utmaningen går vidare till...

Anna-Carin

Maria B

Emelie och Johanna

Doris

Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma, orkar inte svara på din utmaning. Blir du alltför ledsen då? ;)

2009-03-31 @ 21:12:58
URL: http://nittinollfyranollsex.blogg.se/
Postat av: Broström

Done! =)

2009-03-31 @ 21:25:10
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0