Träning - på en vilodag

Nu sitter jag hos mormor och morfar. Har fått världens godaste mat här. Gott. Jag var vrålhungrig efter dagens träning. Vid 11.30 gav AC och jag oss iväg för löpning 5km. Vi tänkte inte trycka på, men det blev ändå bra tempo. På Vallen körde vi ett gympass. Vi träffade en äldre man som varit jätte duktig i styrkelyftning, boxning. Hann pratade som en kvarn och det slutade med att han instruerade oss i knäböj och frivändningar trost att vi inte skulle köra ben. *hehe* Han berättade att hans coachning var rysk. Ni som har sett Frankrikes damers handbollstränare på TV vet nog vad jag menar. Det var hur som helst kul och han pressade oss verkligen :)

Snart ska vi åka härifrån och jag funderar på om jag ska slinka in på Blomlandet och köpa en blomma med blomkruka till köksbordet. Fin fint. Men vi får se.

Funderar på att ta fram semelbullarna ur frysen och joxa ihop en semla till kvällens fika. Jag är totalt slut efter träningen idag och det blir en lugn kväll. *gäsp*



Fler bilder...när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0