Sniglarna har kommit

Sitter hos AC och tittar på gårdagens avsnitt av Robinsson. Vet inte om jag har fastnat för det. Känns som att det är en repris av alla andra år. Suck. Nä, jag kommer nog inte vara Robinsson-freak det här året. Men, har man inget annat för sig en lördagkväll så.

Idag var jag nere och hämtade ut mitt paket från Ida. Jag hade gjort en beställning på tre små virkade sniglar. Jag blev jätte glad när jag fick en bonussnigel :) *tack Ida* Jag gillar att pyssla men måste säga att jag nog aldrig kommer kunna virka sådana här små sötnosar. De fick hur som helst plats vid mitt ljusfat. Därf får de snigla omkring tills jag hittar en annan plats åt dem :)


Bild hemma hos mig där AC får en dunderpuss av Ebba.
Om ni använder förstoringsglas kanske ni ser mina sniglar på ljusfatet.

Jag har tagit bilder med min kamera, men den glömde jag såklart hos mig, så fick lov att använda pappas bilder. :)


Ebba är alltid söt oavsett om hon är vaken eller sover :) Eller?

Nu ska jag hem till mamma och pappa för lunch = ) Efter det ska AC och jag möta upp friends i staden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0