Skuru vs. Önnered

Sovmorgon = underbart. Nu känner jag mig utvilad och redo för dagens match mot Önnered. Vi ska samlas redan 11.15 för att gemensamt åka till Telegraf och äta. Egentligen skulle vi vara där 11.45, men de hade något inbokat den tiden så vi fick komma tidigare. Ska hur som helst bli riktigt gott. Alla känner till "Pers backe" numera. Idag lär det dock inte vara några problem att åka upp och ner med bilen :)

Egentligen ska jag inte fokusera på vad som händer efter matchen eftersom det är att fokusera lite fel just nu. Men jag måste ju bara berätta att det blir middag och lagfest efteråt. Trevligt trevligt. Har bokat bord på "Mamas and Tapas" för 15 personer. Det kommer bli riktigt smarrigt. Yummi.



Nu ska jag göra iordning mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0