Pralintillverkning

Min kära arbetskamrat fyllde år i går. Idag fick hon min födelsedagspresent i form av en smartbox. Jag vann som ni tidigare vet en smartbox via en bloggtävling och har inte uttnyttjat den ännu =/ Vi pratade om att gå på chokladtillverkning via smartboxen. Därför köpte jag den till henne. Nu blir det antagligen så att vi går i maj då jag har ledigt från handbollen. Men vi får se, det kan ske dyker upp en ledig dag tidigare (knappast?).

Bilder från http://www.iderika.com/



Kvällens träning var bra. Det är verkligen inriktning på explosivitet nu vilket jag älskar. Fy farao vad vi ska vara pigga till slutspelet :) Inte nog med explosivitet på handbollen. Efteråt körde jag, Gippe och AC ett snabbhetspass. 40m rusher. På träningen hände egentligen inte så mycket. Juniorerna verkar vara riktigt på tårna vilket inte är konstigt med tanke på JSM-guld. Dem kommer dra med alla i laget med den känslan - garanterat.



Har ni testat blodpudding och keso tillsammans? Yummi vad gott det var. Kan verkligen rekommenderas :) hihi!
Nä, dags att se om Moström eller ELofsson vinner tävlingen på svt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej..Blodpudding o keso...brrr..:)Spelar du handboll gud så kul det har jag också gjort i många år...Kram Sussie

2009-03-17 @ 21:14:55
Postat av: Ulrika

Jovisst ska jag hålla tummarna för tavlan . Jesus så fin den var, en sån där som man kan titta på ofta och drömma sig iväg. Lite "Kalles klätterträd" tankar

2009-03-17 @ 23:06:02
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Nämen Gud! sången till den serien dök just upp. Han sjöng ju om Emma, Kalle i trädet alltså :D

2009-03-17 @ 23:08:55
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jo, det var ju just det som blev så roligt när jag sjöng den :D. Om du bär hem den tavlan kan jag ge mig tusan på att du kommer att sjunga om Emma när du tittar på den ;) Hoppas du får den , verkligen. Här visar solen sitt rätta jag och tinar bort snöhögarna.

Ha en trevlig dag Emma :)

2009-03-18 @ 10:25:02
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0