Otur kanske?

Vad skönt att det är fredag och att en helg står för dörren. Jag ♥ det. Har ganska mycket inplanerat den här helgen vilket känns riktigt kul. Men först ska en arbetsdag avklaras. Känns trist att M har farit iväg till England, men samtidigt känns det mycket lättare när A-S kommer hit och jobbar idag. På eftermiddagen ska vi nämligen hålla aktivitet ihop. Kul.

Mamma och pappa bjuder på den "obligatoriska" middagen ikväll *haha* Ska bli mysigt. Måste nog in någonstans och köpa ett tuggben till Ebba. Har dessutom pratat lite med AC om att kika in lite på Åhléns City efter jobbet. Får se hur mycket man hinner och orkar. *phu*

Lördagen ser jag verkligen fram emot. Då blir det först och främst den efterlängtade sovmorgonen. Sedan får ni se upp, för hela dagen ska L,AC,C och jag ut och shoppa vårkläder. Har även planerat in ett besök på Gustavsbergs butiker där de säljer porslin i andra sorteringen. 18.00 ska vi heja fram C och FC KASAM. Varm choklad och vispgrädde måste vi ha med. Yummi vad gott.

OBS! Ni har väl inte glömt att det är Fredag den 13:e?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hejsan Emma. Alltså jag har en liten f4råga, jag som är en sån datanörd. Ger alla dessa tävlingar något annat än bloggbesökare? Tänkte, kan man tjäna en krona på dem eller? Och hur får du tag på sponsorerna? Ha en trevlig helg även om det nu är fredag den 13. Andra månaden på rad faktiskt //Gojjalängtande, urfattiga, nyfikna,Ulrika Jovisst! Produkterna är toppen, speciellt salvestiften och oljan

2009-03-13 @ 08:30:45
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0