Lunch - med soppa

Jag ska gå ner och lunch snart. Ska bli gott med brocollisoppa och pannkakor med sylt och grädde. Får stilla mitt sötsug med pannkakorna som nästan kan ses som efterrätt (men ändå inte). Jag måste säga att jag känner mig ganska så stolt att klara av den här inte-äta-söt-måndag-till-torsdag. Ni får ursäkta att jag rosar mig själv hela tiden angående detta...men ingen annan gör det ju ;0)

Läste i en tiding att det numera är godkänt att målvakter får spela med hjälm. *hehe* Snyggt? Kanske inte, men bra med tanke på alla hjärnskakningar. Något för Bodil, Sara och Pihlen? :) Funderar på om de koomer att se ut som boxningshjälmar, eller varför inte som Alexander Bard i Melodifestivalen? *ehhe*

Varför inte införa nya handbollsställ?




Varför ska hockeyn skrina omkring i hel utrustning?
Nä, nu skajag sluta vara ironisk. Dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Danne

Tänkte bara meddela att jag fortfarande inte fått min vinst. Fotlänk och ring :-( :-(

2009-03-05 @ 14:58:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Danne67

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0