Ljust men grått

Måndagar är faktiskt inte så uppiggande. Hade det däremot varit sol ute hade det kännts liiite lättare. Men icke sa Nicke. Grått och trist är det. Ska kanske inte klaga med tanke på att all snö nästan är borta, men är det måndag så är det. Helgen har iallafall varit kanon. Har utnyttjat dagarna bra tycker jag. Efter styrkegubbens pass igår känner jag att jag lever. Det som skulle ha blivit ett lugnare överkroppspass blev istället ett rejält och tufft ben/överkroppspass. Men jag klagar inte. Han kunde sin sak och man blev sporrad :)

Hur ser veckan ut?

Måndag: Jobb + handboll och löpning
Tisdag: Jobb + handboll och hoppkoordination + bål
Onsdag:Jobb + handboll
Torsdag: Jobb + handboll och gym
Fredag: Jobb
Lördag: Shoppingride med C och L + KASAM match kl 18.00
Söndag: Lina har konsert + löpning

Det kommer antagligen bli en bra vecka :)
Glöm inte att hålla utkik efter min nya tävling.

Gå in på webbsidan Rosor På Allt.

Nyheter!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

du glömde löpningen med söndag =)

2009-03-09 @ 08:48:56
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0