Hos mormor och morfar

Nu är jag hemma hos mormor och morfar. Vi har ätit en jättegod middag vilket behövdes efter 45 min löpning. Det var perfekt väder för löpning och vi var inte ensamma ute i vårvädret. Många som promenerade och sprang.

Ikväll blir det riktigt lugnt. Jag har massa musik i datorn som jag ska föra över till min ipod. Det behövs verkligen ny musik att lyssna på i tidig morgon. Jag har bl.a hela melodifestivalens bidrag att lyssna på.
Själv tycker jag det var en bra låt som vann. Jag tror det är bra att skicka en ganska speciell låt som inte låter som alla andra. Vad som skulle hänt om af Uggla vann hade jag inte velat tänka på. Herregud, hemska tanke.

Nä, dags för lite fika. Blir en slät kopp för mig :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Här är inte så mycket vårväder... Visst, liiite varmare, men ingen sol! Stella är väldigt långhårig nu, men ska klippas om 1½ vecka. Då kommer hon se fjollig ut =P

2009-03-15 @ 21:26:17
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!

A kul med vadslagningen där och att så många var med :) Gör nog om det någongång!

Bokstäverna är från panduro, dom har hela alfabetet utom å ä ö, så därför fick det bli ett engelskt ord.

Man kan måla dom och "tapetsera" dom med olika fina papper som dom har där också, finns jättefina exempel i deras butiker.

2009-03-15 @ 22:00:30
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då du bad mig hålla dig ajour så förmedlar jag att ingen vinst kom under denna vecka heller. Vi får väl se om det blir bättre tur under nästa vecka kanske :-)

Annars så förmedlar jag också att jag ikväll avslutade min blogg den finns kvar under morgondagen eftersom jag har haft väääldigt många läsare och av respekt så vill jag ge dom en chans att läsa beskedet och inte bara plocka bort den.



Hoppas du har det bäst och hopp om vinstens ankommande unde rnästa vecka :-)



Ciao

2009-03-15 @ 22:28:43
Postat av: Danne

Då du bad mig hålla dig ajour så förmedlar jag att ingen vinst kom under denna vecka heller. Vi får väl se om det blir bättre tur under nästa vecka kanske :-)

Annars så förmedlar jag också att jag ikväll avslutade min blogg den finns kvar under morgondagen eftersom jag har haft väääldigt många läsare och av respekt så vill jag ge dom en chans att läsa beskedet och inte bara plocka bort den.



Hoppas du har det bäst och hopp om vinstens ankommande unde rnästa vecka :-)



Ciao

2009-03-15 @ 22:29:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Danne67

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0