FREDAG!

Jag älskar fredagar. Jätte trevligt. Det är så  skönt att komma hem efter jobbet och bara ta det lugnt. En sådan fredag kommer det bli idag. Det blir TV, Let´s dance och godis. *hhihi* Imorgon stundar nämligen en väldigt viktig match mot Önnered. *taggtrådschips ikväll?*

Idag har Ebba namnsdag, det vill säga en av mina sötnosar. Ni får jättegärna kommentera med en liten namnsdagshälsning till Ebba :) *grattis hjärtat* Efter jobbet måste jag iväg till djuraffären Lovans i Torsvik. Där ska det nämligen inhandlas namnsdag-mums. Det är ju självklart!! Hon förväntar sig nämligen något extra när man kommer hem. ♥

Annars blir det jobb för hela slanten idag. Hoppas tiden går fort..

Förhoppningsvis har min panduro hobby-beställning och min tavla kommit idag. *Hoppas* I så fall kommer bilder ikväll. Jag börjar fundera på om ICA-personalen trot att jag håller på med något olagligt. Det känns som att jag hämtar ut paket hos dem hela tiden. *haha*

Hund är illa ute

Avslutar med en lite rolig bild...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

speciellt inte med massa feber i kroppen!

Grattis på namnsdagen Ebba önskar Stella (som oxå vill ha nåt gott idag)!

2009-03-06 @ 11:13:07
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Men själklart ska E ha lige gott dagen till ära - GRATTIS :-)

2009-03-06 @ 11:49:14
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0