Fortsätt kära läsare

Tävlingen är igång och många har redan börjat delta :) Jag är så tacksam för att Rosor På Allt sponsrar detta underbara pris. Det är i sådana här snöiga tider man behöver lite uppmuntring, och rosor är faktiskt fantastiska.

Annars var jag i vanlig ordning ganska trött i morse. Men eftersom det ljusnar så fort hänger faktiskt ögonen med någolunda bra. Jag längtar till maj månad när jag ska titta upp om jag kan operera mina ögon med laser. Tänk att få vakna upp och se - slippa de fasansfulla linserna varje morgon *gah*

Igår fick jag se min hatthylla som jag köpte från Metropol. Den är hur fin som helst. Nu ska jag bara hitta en fin skohylla som matchar. Jag lovar att ni kommer att få se bilder när jag har fått upp den i hallen. Som sagt måste hallen målas innan, så det kan dröja ett tag. Men jag har iallafall köpt hatthyllan - ett steg i rätt riktning :)

Jag har hittat några av mina favoriter på Rosor På Allt:


En riktigt lantlig bricka - åhh vad jag gillar den.


Perfekt att ha datorn på - på skrivbordet


Om man vill lyxa till det i badet :)

Gå in och tävla här hos mig - och passa på att kika in på hemsida.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

F´låt en kanske dum fråga, men du och Anna-Carin är ni systrar, samma person, sambosar eller lagkamrater som rpkar vara lika gammla och ha samma yrke och husdjur - jag är lite lätt förvirrad på den punkten ska du veta... skrattar

2009-03-11 @ 09:27:16
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0