Falukorven

Tjingeling. Nu sitter jag och intar en stor portion falukorv med pasta. Grr. Träningen gick okej. Konstig känsla att inte köra någon fys efteråt. Dessutom brukar måndagen vara den tuffaste dagen vad gäller just fys. Men nu är det som sagt slutspelstider och vi börjar lätta upp. Jag blev piggare när träningen satte igång, men liten bit av hjärnkontoret måste jag ha tappat på vägen. Kände mig inte helt med. Men ibland har man sådana träningar också. Bara att bita ihop till nästa pass - matchen i morgon.

Nu i veckan ska jag ta ut en vinnare i min tävling. Rosor På Allt

Jag blir gaaaaalen på mina ögon. Nu när jag är förkld vill mina ögon inte vara med längre. Det svider och svider. Det känns som att jag har förkylning i ögonen *jo det är sant* Nu längtar jag mer än gärna till i maj då jag ska på undersökning för laseroperation av ögonen. Hoppas jag kan opereraögonen.



Lite te efter maten skulle inte sitta fel.

Godkväll.
Tävla tävla tävla!

Kommentarer
Postat av: Broström

Snälla, snälla, vinn i morgon!!! =)

2009-03-23 @ 22:52:02
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0