Early

Sitter på jobbet och har faktiskt inte börjat mitt arbetspass ännu. Hela 4 min kvar. *hehe* Kommer oftast 10-15min innan jag börjar, men var gör det? Skönt att inte behöva börjar jobba på stubben

Idag ska jag vara här på jobbet hela dagen. Gårdagens visit hos det andra äldreboendet gick bra. Hann med 4 boende innan det var dags att bege sig till träningen. Har gått in för sjukgymnasten där i somras också, så helt lost var jag faktiskt inte vad gäller korridorer etc. Sedan har jag arbetsterapeuten att luta mig tillbaka på.

Vet inte om ni märkt att virkade bakelser blivit ganska poppis i den lantliga inredningen? Jag har själv fastnat för dessa vackra kreationer. Men visste ni har det dessutom finns de som virkar turtles? *coolt* AC har skrivit om det i sin blogg. Snart kommer det hem ett paket med flera virkade bakelser som AC och jag har köpt.



Jag skulle gärna vilja kunna virka sådana här fina bakelser. Men skulle jag ha tålamodet?

Snälla! Ge mig förslag på midagsmat ikväll!

OBS! Fler besökare till din blogg?
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha.... men gudars vilka häftiga bakelser!!!

Fingerfärdiga rackare som knåpat i hop dem :D

2009-03-03 @ 08:39:55
URL: http://www.bentley.bloggagratis.se
Postat av: Cristian

Fritt fall är grym - Fritt fall Tilt är läskig som fan, INSANE kommer att vara något över det :-) Men helt klart att testa.



Och det är klart vi får testa den innan - återkommer med en full recension av den. Haha :-)

2009-03-03 @ 10:55:18
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: lotta med juniocola

coola bakelser..å kalorifattiga dessutom;)

2009-03-03 @ 11:14:08
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0