Början.....

Veckan har börjat - helgen är slut. Liten suck. Måste dock säga att helgen var riktigt bra, inte minst med tanke på att det var långhelg med vinst i bagaget. Helgen som kommer blir också fartfylld, bland annat med match och lagfest på lördag.

Idag åker många i laget på landslagsuppdrag. Natti med a-landslaget  och flera andra fjun med u-landslaget.

Det blir jobb hela dagen och sedan raka spåret till träningen. Ikväll väntar 800m intervaller efter handbollen och jag kan inte låta bli att bäva lite för det. Men det ska göras.

Veckans fysträning att lägga in i veckan:

800m-intervaller
600m-intervaler
400m-intervaller
2 gympass
1 hoppstyrka

Ni förstår att jag har endel att göra i veckan :) Dessutom måste jag gå in för en sjukgymnast i kommunen. 2h den här veckan måste jag iväg till ett annat boende och jobba. Lite jobbigt, men bra att man kan gå in för varandra när den andra åker bort.

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Kram Sandra

2009-03-02 @ 08:05:36
URL: http://inspireramera.se
Postat av: angelica

Helg(L)

2009-03-02 @ 09:21:55
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0