Bettan åker ut

Det blev en snabb visit på ÅhlénsCity efter jobbet. Jag köpte inte någonting men hittade ett par Tiger Jeans för tusenlappen som jag hade köpt ifall det fanns min storlek. Det var en mörkare färg på jeansen. Nu när det är vår ska man ju köpa ljusa byxor, men jag föredrar faktiskt mörkare jeans om jag ska välja.

Snart börjar Let´s dance. Tyvärr tror jag alla kan räkna ut att Elisabeth alias stora håret kommer att åka hem med buller och bång. Hon har inget att sätta emot Morgan, Laila och Magnus. De är helt enkelt för proffsiga.

Ebba fick sitt tuggben. Hon blev såklart väldigt glad, men efter ett tag blev det buller i magen och hon var tvungen att gå ut och sköta magen. Pluttan ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0