Besök hos syster

Nu sitter jag hos AC. Hon står vid spisen och jag sitter vid datorn. hehe! Är man gäst så är man. Ikväll bjuds det på kyckling. Jag vill ha wokgrönsaker till, men inte AC. Så hon ska göra sådant vid sidan av, bara till mig. moha. Jag är iallafall riktigt hungrig nu så det kommer smaka gott. 90min handboll och cirkelgym med Döl, AC och Mia tar på krafterna. *klappar axeln*

Imorgon är det fredag. Så skönt. Vill ni se en liten helgplanering?

Fredag: Ladda inför lördagens match mot Önnered.
Lördag: Match kl 15.00 mot Önnered. Träffas innan för att äta på Telegraf. Efteråt middag på "Mamas och Tapas" på Kungsholmen och efter det vidare till Gippe för lagfest :)
Söndag: Det obligatoriska söndagsbesöket hos mormor och morfar ♥ Dubbla träningspass i form av löpning och gym. Umpa pumpa. Sedan inget mer planerat.

Jag öppnar söndagen lite. Inge kul om man planerar hela dagarna. Pust. Söndagen är ju faktiskt en dag som ska vara lugn. Iallafall om du frågar mig.

Nu kommer lite fina bilder på mina sötnosar:





Ser ni bådas blick? Ebbas vindtyriga öga är bara så sött. Älskar henne så otroligt mycket och Gonzo med såklart.

Kan passa på att meddela er att det snart kommer ännu en tävling här på bloggen. Men först tycker jag ni ska tävla om Klockargårdens goodiebag. Tävla här.

Middagsdax..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0