Underbara Öland

Kvällen har löpt på. Jag, mamma och pappa tog en ride upp till Löt för att titta i inredningsbutiken Vic & Mic. Det är en liten inredningsbutik som drivs av ett par från Stockholm. Mycket fina saker bla. från Greengate, Bruka Design och andra välkända märken. Hittade ingenting till mig själv men köpte present till mamma ♥ Känns skönt att kunna bocka av det iallafall och presenten var jätte fin.



Efter maten började Ebba skälla och visa att "nu vill jag ut och göra stort A" så pappa och jag tog henne på promenad längst med vattnet. Det blåste som sjutton och jag begriper inte att det var folk som badade. Ebba gjorde det hon skulle och var nöjd. Vi gick längst med strandpromenaden precis där 21-åringen blev ihjälstucken med kniv. Det var ljus tända och låg en massa hälsningar vid platsen. Sorgligt.





Ikväll är det fotboll på TV, ska kanske titta på det.



Ha det bra.
Lite kommentarer vore inte helt fel ;)


Kommentarer
Postat av: Öjje Öland

Hej igen, mamma blir nog glad men inte för att Ebba lägger chokolad. Knivar å slagsmål är inte bra men pga de tända ljusen sjunger jag lite sorgligt tralala. Mvh, ÖÖ

2009-06-25 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0