Lite trist...

En lite tråkig dag idag med tanke på att V och AC åkte från ön :( Verkligen tomt och trist. AC kunde nämligen inte ta ledigt kommande veckan eftersom de måste matcha med övriga paramedare. Så istället kommer hon få vara kvar på landet en vecka när det är dags för mig att avsluta semestern. Sånt är livet. Är övertygad om att det finns värre saker som kan hända, men tomt är det.

Dagen har varit ganska lugn. Har kört ett långdistanspass nu på eftermiddagen. Phu. Ofta är det ganska skönt med långdistans, men solen visade sig faktiskt och det blev väldigt varmt.

Kom precis hem efter en promenad till ett litet tältvaruhus. Det blev lite jordnötskrokar eftersom Gonzo älskar sådana. =) Han har varit ute hela dagen och det svarta kring ögonen blir bara mörkare och mörkare.

Nu blir det snart en promenad med Ebba. Hon har vankat av och an här.


Fönsterkikare :)


Flygplansöron :)

Nu ska jag njuta av kvällssolen


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag behöver lite hjälp att fatta (det svarta kring ögonen blir bara mörkare och mörkare)När jag skriver meningen ser jag att den är rätt kufisktrolig, men det var inte det jag tänkte på. Funderar såhär: det gråa runt Gonzos ögon som man kan se uppe på din banner skiftar alltså färg som när vi blir solbrända? Fattar jag detta rätt? I så fall blir det spännade att hålla koll på Benjamin hur han kommer att börja se ut i sommar.

2009-06-21 @ 19:36:07
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: AC

jag vill oxå vara på Öland =(

2009-06-22 @ 07:40:57
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0