Torsdag

Börjar man ha det lite väl bra om man inte kan sova på natten? Sov inge bra alls. Gick till sängs vid 23.30 och vaknade vid 7-tiden. Mm. Antar att jag fått sova ut lite väl mycket i ett par dagar *blink*

Vid 10 gav jag mig ut på ett långdistanspass. Fixade pulsklockan för någon dag sedan. Men jag blir inte klok. Jag sniglade mig fram men kom ändå upp i ganska hög puls. Mm. Konstigt. Ska jag behöva gå mina 40-45 min jogg för att det ska bli lagom puls?





Nu sitter jag ute i solen. Det är på gränsen till för vamt, men varför klaga?

Gonzo har badat i Ebbas vattenskål. Han är rolig den lilla filuren. Han är lite feg och doppar bara ner stjärten. Sedan måste jag skopa över honom vatten på ryggen och över huvudet. Han blir alldeles genomblöt och nu sitter han och torkar i solen. Han älskar att vara på Öland ♥


Kommentarer
Postat av: John Blund

Hej Emma, ibland har tom jag svårt att sova men då får man lov att räkna får. Idag har jag fikat med snigel, hugo å branka å det var mysigt. Ha det jättebra så hörs vi ! :D

2009-06-25 @ 15:38:19
Postat av: Anna-Carin

hihi...det ser ut som att du har en prilla inne =) /Snälla storasyster

2009-06-25 @ 17:52:29
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0